بازنشستگان ذخایر ارزشمند دستگاه قضائی هستند

14:58 - 13 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۶۸۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: بازنشستگان ذخایر ارزشمند و مجموعه‌ای گرانبها از تجربه‌های ارزنده هستند که باید از این ظرفیت بی بدیل استفاده کرد.
- غلامعلی دهشیری،رئیس کل دادگستری استان یزد در نشست با تنی چند از کارکنان بازنشسته دادگستری به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان اظهار داشت: باید پیوند نسل جدید کارکنان و کارکنان مجرب بازنشسته ایجاد شود تا جوانان جویای نام حاضر بتوانند از تجربیات نسل پیشین بهره گیرند.

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه فرد مستخدم بعد از 30 سال خدمت صادقانه و مخلصانه و مجاهدانه و تقدیم و عرضه گوهر ناب جوانی نباید به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: شاید روزی برای اخذ خدمت از همان دستگاه متبوع دیگر نگهبان آن سازمان او را نشناسد و چه بسا عزت و حرمت و منزلت آن بازنشسته رعایت نشود لذا تاکید دین اسلام و رئیس دستگاه قضا بر تکریم ارباب رجوع است و باید از برخی نامهربانی های احتمالی جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: هنر یک کارمند، خدمتگذاری به مردم و گره گشایی از امور مراجعین است که باید به عنوان اصل وظیفه کارمندی مورد اهتمام قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به فرا رسیدن 25 ذی الحجه ابراز داشت: مناسبت ها تنها بهانه ای است تا بتوان فرصتی را برای نشست های مشترک و بهره گیری از نظرات، پیشنهادات و انتقادات کارکنان فراهم کرد.

وی تاکید کرد: پست و مقام های امروز امانتی است که از نسل های قبل به ما رسیده است و ما نیز باید با خدمت بی منت به مردم این امانت را در نهایت عزت و سلامت به نسل های بعدی برسانیم.

شایان ذکر است در یک اقدام ویژه به مناسبت روز تکریم بازنشستگان، 6 نفر از بازنشستگان سالهای دور دادگستری با 6 نفر از کارکنان فعلی با حضور رئیس کل دادگستری و چند تن از معاونین دستگاه قضایی گِرد یک میز جمع شدند تا ضمن بیان خاطرات و تجربیات نسل های قدیم، پاسخگوی سئوالات کارمندان حال حاضر دستگاه عدلیه در اتخاذ تصمیمات و انتخاب راهکارها و فرایند ها و نحوه مقابله با چالش های دوران کاری خود باشند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *