افتتاح مرکز نیکوکاری مهرآفرین زندان‌های زنجان با هدف توسعه فرهنگ احسان

13:24 - 13 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۶۷۱۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست زندان‌های استان زنجان گفت: مرکز نیکوکاری مهرآفرین اداره کل زندان‌های استان زنجان با هدف توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری و یاری رساندن به زندانیان پس از آزادی و بازگشت به جامعه افتتاح شد.
- بنیادی گفت: مرکز نیکوکاری مهرآفرین اداره کل زندان‌های استان زنجان با هدف توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری، کمک به آزادی، زندانیان یاری رساندن به زندانیان پس از آزادی و بازگشت به جامعه و خدمت رسانی بهتر به خانواده زندانیان نیازمند مرکز نیکوکاری مهرآفرین اداره کل زندان‌های استان زنجان افتتاح شد.

 سرپرست زندان‌های استان زنجان  در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از مساعدت‌های صورت گرفته از سوی کمیته امداد حضرت امام (ره) در خصوص اخذ مجوز‌های قانونی این مرکز اظهار داشت: انجمن حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان از گذشته و به روش‌های مختلف در مجموعه زندان‌های استان در حال انجام بوده است، اما مرکز نیکوکاری مهرآفرین با نگاه جامع و وحدت رویه به دنبال بهره گیری حداکثری از ظرفیت خیرین و نیکوکاران برای کمک به زندانیان، گره گشائی و حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان خواهد بود.


بنیادی در ادامه اظهار کرد: اکثر زندانیان از اقشار محروم و آسیب‌پذیر جامعه هستند و با تغییر نگرش در جامعه به ویژه خیرین و نیکوکاران استان می‌توانیم ضمن جلب مشارکت‌های مردمی و هزینه کرد قانونی، بخشی از محرومیت‌های این خانواده‌ها را برطرف سازیم.

در ادامه صفری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴۱ مرکز نیکوکاری در سطح استان در حال جمع آوری کمک‌های مردمی برای کمک به نیازمندان هستند بیان کرد: با نگاه تعاملی و خیرخواهانه مدیریت مجموعه زندان‌های استان شاهد افتتاح یکی از مراکز نیکوکاری برای جلب مشارکت‌های مردمی به خانواده‌های زندانیان نیازمند هستیم.

صفری افزود: مهمترین هدف و برنامه از افتتاح مرکز نیکوکاری مهرآفرین زندان‌های استان تکریم خانواده زندانیان نیازمند و حمایت از زندانیان آزاد شده اشتغال و خودکفایی و در نهایت کاهش بازگشت مجدد این افراد به زندان است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *