بررسی گزینه‌های تقویت خط آتش سرخپوشان؛ از قاتل پرسپولیس تا مهاجم سابق استقلال

8:45 - 16 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۶۵۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بررسی گزینه‌های خط حمله سرخپوشان نکات جالبی به همراه دارد.

- تیم فوتبال پرسپولیس ۵ سال است در لیگ برتر ایران یکه تازی می‌کند و قهرمان فوتبال ایران لقب می‌گیرد. سرخپوشان برای تقویت تیم خود برای فصل بعد دست به کار شده‌اند و روی گزینه‌های خود کار می‌کنند.

پرسپولیس امسال در نوک خط حمله عیسی آل‌کثیر، شهریار مغانلو و مهدی عبدی را در اختیار داشت که هر ۳ مهاجم عملکرد بسیار خوبی در راه قهرمانی از خود نشان دادند. مغانلو عضو باشگاه سانتاکلارا پرتغال است و نیم فصل قرضی به پرسپولیس پیوست. باشگاه پرتغالی برای آزادسازی این مهاجم درخواست ۵۰۰ هزار دلار دارد یعنی مبلغی حدود ۱۳ میلیارد تومان. در این بین باشگاه سپاهان خواهان مغانلو است و برای به خدمت گرفتن این بازیکن، محمد محبی را برای معاوضه به سانتاکلارا پیشنهاد داده است.

در صورت جدایی شهریار از پرسپولیس، یحیی گل محمدی در خط نیاز به یک مهاجم باکیفیت خواهد داشت. از گزینه‌های پرسپولیس در خط حمله می‌توان به حامد پاکدل، یونس شاکری و سجاد شهباززاده اشاره کرد. حامد پاکدل ۲۹ ساله در آلومینیوم اراک ۱۰ گل به ثمر رساند و بهترین گلزن این تیم در لیگ بیستم شد که یکی از گل‌های وی نیز به پرسپولیس بود. یونس شاکری ۳۱ ساله در گل گهر سیرجان ۸ گل به ثمر رساند. او اردیبهشت ۹۲ از ابومسلم به پرسپولیس پیوست، اما نتوانست در این تیم جا بیفتد و عملکرد خوبی زیر نظر علی دایی داشته باشد و به تیم پدیده پیوست.

سجاد شهباززاده مهاجم سابق استقلال با ۲۰ گل آقای گل این فصل از فوتبال ایران شد و پس از بازی پایانی مقابل استقلال در لیگ‌برتر از پیشنهاد یک تیم ایرانی پرده برداشت که مشخص شد این تیم پرسپولیس است. یکی دیگر از گزینه‌های پرسپولیس برای خط حمله می‌توانست محمدعباس زاده باشد که با توجه به مصدومیتی که با آن مواجه شده احتمال کمتری برای بازگشت به پرسپولیس دارد.

باید دید چه اتفاقاتی در فصل نقل و انتقالات خواهد افتاد و کدام مهاجم شانس پوشیدن پیراهن پرسپولیس را خواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *