دیدار مسئولان قضایی آذربایجان غربی با خانواده معزز شهید دوران دفاع مقدس

13:13 - 12 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۶۴۴۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان ارومیه و محمدپور معاون منابع نیروی انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در عصر پایان سفرکاری بازدید از حوزه قضایی شهرستان بوکان در منزل خانواده معزز شهید گل محمدی حضور یافت و با آن‌ها دیدار کرد.
- ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان به همراه مجیدی دادستان ارومیه و محمدپور معاون منابع نیروی انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در عصر پایان سفرکاری بازدید از حوزه قضایی شهرستان بوکان در منزل خانواده معزز شهید گل محمدی حضور یافت و با آن‌ها دیدار کرد.

محمدپور، معاون منابع نیروی انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت:شهدای نظام بهترین الگو و درس اخلاق برای تاسی جوانان میهن اسلامی هستند که سیره و راه آن‌ها باید برای نسل جدید کشور نهادینه شود.

وی افزود: شهدا صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و گرامیداشت یاد وخاطره آن‌ها تکلیف همه هست.

محمدپور، با اشاره به اینکه صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای مردم یک الگو و درس بزرگ است، بیان داشت: توانمندی و پیشرفت‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین جان فشانی‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.

در پایان این دیدار، رئیس کل به همراه معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی و رئیس دادگستری شهرستان بوکان ضمن اهدای لوح و هدایایی، از خانواده گرانقدر شهید گل محمدی که در سال ۶۳ در شهرستان شاهین دژ به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود تجلیل کردند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *