مسیب‌زاده: رسالت ما جوان‌سازی و خدمت به جامعه است/ دلالان فوتبال به دنبال ما هستند

12:37 - 15 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۵۹۶۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش گفت: دلالان فوتبال به دنبال ما هستند، اما از آنجایی که رسالت ما صرفا جوان‌سازی و خدمت به جامعه است، دنبال حواشی نیستیم.

چنگیز مسیب‌زاده در گفت‌و‌گو با میزان، در رابطه با عملکرد تیم فوتبال نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در لیگ دسته دوم اظهار داشت: در لیگ دسته دوم تبانی صورت گرفته بود و این قضیه کاملاً محرز بود که کمیته رأی داد و با توجه به آرای کمیته انظباتی با تخلفات برخورد شد.

وی در رابطه با صحت و سقم تبانی صورت گرفته شفاف‌سازی کرد و گفت: وقتی یک تیم ۱۰ - هیچ می‌بازد یعنی تبانی صورت گرفته و جای هیچ شک و شبهه‌ای نیست. عدالت الهی نمی‌گذارد ماه پشت ابر بماند. ما از ابتدا بر روی پای خود ایستاده‌ایم و عادلانه جنگیده‌ایم.

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه هر جایی که مشکلی وجود داشته ارتش همیشه حضور داشته است عنوان کرد: هدف ما از این رقابت‌ها صرفا جوانسازی و خدمت به جامعه است. ما تنها باشگاه ورزشی هستیم که ۲۴ رشته ورزشی مختلف را تیمداری می‌کنیم و لیگ هم داریم. امسال نیز چهار رشته ورزشی نظیر؛ تیراندازی، دوومیدانی، کاراته و آمادگی جسمانی برای بانوان ترتیب داده‌ایم.

مسیب‌زاده در ادامه گفت: این اقدامات صرفاً برای ما هزینه‌بر است و ما درآمدزایی از آنها نداریم. برای همه رشته‌های ورزشی‌مان از جایی کمک نمی‌گیرم و تمام هزینه‌ها بر دوش ارنش و فرمانده نیروی زمینی ارتش است. این مسیر را با موفقیت ادامه می‌دهیم چون رسالت ما است.

وی در پایان با اشاره به اینکه تنها تیم سالمی که وجود دارد تیم نیروی زمینی ارتش است، خاطرنشان کرد: همه بازیکنان ما سالم هستند و فرد منشوری نداریم. همه بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها از کادر و پرسنل خودمان هستند که در ورزش تخصص دارند. بسیاری از دلالان به دنبال ما هستند، اما ما به دنبال حاشیه نیستیم. ما مرد جنگیم اگر زورمان برسد بازی می‌کنیم و می‌بریم و اگر هم زورمان نرسد می‌برند و نوش جانشان.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *