۱۸ درصد از واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی غیرفعال است

13:48 - 09 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۵۶۸۶
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: ۱۸ درصد از واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در حال حاضر غیرفعال هستند.
- بنا به اعلام شاتا، بابک دین پرست در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی سه، چهار و پنج اهواز با بیان اینکه یک هزار و ۱۱ شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد گفت: ۴۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در این شهرک‌ها مستقر هستن و یکی از موضوعات مورد بررسی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور بحث رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی است.

قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تاکید بر اینکه موضوع بررسی واحد‌های صنعتی مشکل دار خوزستان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور قرار گرفته است تصریح کرد: ۷۰ در این استان شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد که ۵۲ واحد صنعتی در این شهرک‌ها در حال بهره برداری است.

وی اظهار داشت: در مجموع یک هزار و ۳۷۹ واحد صنعتی در این تعداد شهرک مستقر هستند که متاسفانه ۲۵ درصد از این واحد‌ها غیرفعال هستند که این موضوع در ستاد تسهیل کشور بررسی می‌شود.

قائم مقام ستاد تسهیل و رفع موانع تولید موضوع جاده‌های دسترسی به شهرک‌های صنعتی استان و زمین‌های مورد نیاز برای استقرار واحد‌های جدید را از جمله مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان معرفی کرد.
 
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *