رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اینترنشنال، محسن چاوشی را هم تحریف کرد

15:12 - 05 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۴۸۰۴
محسن چاووشی در پستی اینستاگرامی به حمایت از مردم خوزستان پرداخت و از مواضع دشمنان تجزیه طلب انتقاد کرد. این پست با تحریف شبکه سعودی اینترنشنال روبه رو شد.
- محسن چاووشی خواننده پاپ ایران ساعاتی قبل در پستی اینستاگرامی ضمن حمایت از مردم خوزستان و بیان مشکلات آن‌ها و درخواست رسیدگی مسوولان به مردم این استان از برخی رسانه‌ها و افراد تجزیه طلب که سعی در بهره برداری سیاسی از این اعتراضات دارند انتقاد کرد و نوشت: «هرچند همیشه هراسم از این بوده که به خاطر جهل و ظلم و اشتباهات عده‌ی قلیلی، جدایی‌طلبان و دشمنان این آب و خاک، از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و ایران را به سمت تجزیه ببرند. باور دارم که توده‌ی مردم و همه‌ی اقلیت‌ها دشمن این جدایی هستند. همان‌هایی که ۸ سال دست در دست هم، نگذاشتند یک وجب از این خاک کم شود، بعد از این هم نخواهند گذاشت که کسی از ایشان سواستفاده کند. تبدیل کردن ندای لب تشنه‌هایِ عدالت‌جو به نجوای فاسد جدایی‌طلبی، جز ظلم بیشتر به این مردم و این سرزمین نیست.»
 
پس از انتشار این مطلب شبکه سعودی اینترنشنال که در موارد فراوان حمایت خود را از گروهک‌های تروریستی و تجزیه طلب برای به آشوب کشاندن ایران اعلام کرده و در جریان اعتراضات خوزستان نیز به دنبال بهره برداری سیاسی و دامن زدن به اختلافات قومی بوده است با انتشار قسمتی کوتاه از پست اینستاگرامی چاووشی تنها به انتقاد این خواننده از مسوولان پرداخت و هیچ اشاره‌ای به محکوم کردن تجزیه طلبان توسط چاووشی نکرد.
 
اینترنشنال، محسن چاوشی را هم تحریف کرد


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *