رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سازش پرونده ۷ میلیاردی با تلاش شورای حل اختلاف گیلان

10:55 - 05 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۴۶۶۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس شورا‌های حل اختلاف استان گیلان از سازش در پرونده ۷ میلیارد ریالی خبر داد.
- حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی گفت: با تلاش شعبه ۲۵ شورای حل اختلاف رشت پرونده ۷ میلیارد ریالی منجر به سازش شد.
 
وی افزود: یک فقره پرونده با موضوع خیانت در امانت به خواسته ۷ میلیارد ریال در شعبه ۲۵ شورای حل اختلاف رشت مستقر در دادسرای عمومی و انقلاب با سازش مختومه شد. در این پرونده، مدیر عامل شرکت جهت اشتغال به کارشخص از وی چک سفید امضاء دریافت و مدت ۵ ماه بعد شخص متوجه شکایت شخص ثالث از وی به مبلغ ۷ میلیارد ریال می شود.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان گیلان ادامه داد: پس از پیگیری‌های انجام شده فرد متوجه شد که مبلغ ۷ میلیارد همان چک سفید امضاء بوده که وی بصورت امانی و جهت اشتغال به کار در شرکت تحویل مدیرعامل شرکت کرده بود.

وی افزود: با اقدام به شکایت در دادسرای عمومی و انقلاب با عنوان خیانت در امانت، پرونده توسط مقام قضایی به شعبه ۲۵ شورای حل اختلاف مستقر در دادسرای عمومی و انقلاب جهت سازش ارجاع می شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی با بیان اینکه این سازش پس از چندین جلسه صحبت و گفتگو میان طرفین صورت گرفت افزود: شورا‌های حل اختلاف استان گیلان با توجه به تاکیدات ییس قوه قضاییه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها نقش بسزایی دارد و شورا‌های حل اختلاف می‌توانند در فرایند قضا زدایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

برچسب ها: پرونده گیلان سازش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *