کشف ۵۵ میلیارد ریال انواع کالا‌های قاچاق در تهران

11:42 - 04 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۴۳۸۵
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۸ نفر و کشف بیش از ۱۳۰ هزار قلم انواع کالا‌های قاچاق، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی قاچاق شده را ۵۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند.
 علی ولی پور گودرزی به میزان گفت: روز گذشته در راستای مبارزه بی امان و تشدید مبارزه با قاچاق کالا، اولین مرحله طرح استانی مقابله با قاچاق معکوس با محوریت دام زنده، محصولات کشاورزی و نهاده‌های دامی در تهران بزرگ، مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم پس از رصد‌های اطلاعاتی نامحسوس به ۹ محل که محل دپوی کالا‌های قاچاق بود مراجعه و که مقادیر زیادی انواع کالا‌های قاچاق در محل موجود بود.

وی بیان داشت: در بررسی اولیه مشخص گردید کالا‌ها شامل لوازم آشپزخانه، پارچه، لوازم آرایشی، کاشت ناخن و ماینر، فاقد مشخصات و اسناد مثبته گمرکی می‌باشد.

وی عنوان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص گردید کالا‌ها از مرز‌های ورودی به تهران منتقل و در محل‌ها انبار و سپس با نام مارک‌های معتبر محصول کشور‌های خارجی اقدام به فروش در بازار می‌نمودند.
 
بیشتر بخوانید:

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد‌های اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالکین کالا‌ها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان در عملیات پلیسی مالکین کالا‌ها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۵۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.
 

برچسب ها: پلیس قاچاق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *