بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حوزه قضایی شاهین دژ

12:16 - 03 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۴۰۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به منظور بازدید از حوزه قضایی شاهین دژ و بررسی وضعیت عملکردی این حوزه در راس هیاتی وارد شهرستان شاهین دژ شد.
- ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به منظور بازدید از حوزه قضایی شاهین دژ و بررسی وضعیت عملکردی این حوزه قضایی در راس هیاتی وارد شهرستان شاهین دژ شد.

عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از دادگستری شاهین دژ هدف از بازدید را اطلاع و بررسی از وضعیت قضایی حوزه و قرار گرفتن در جریان کیفیت ارائه خدمات به شهروندان و نیز اطلاع از کمبودها و مشکلات حوزه قضایی و تلاش برای حل و رفع آن ها وتقویت نکات قوت موجود عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد این بازديد در جهت رفع مشکلات دادگستری شاهین دژ و ارتقاء کیفیت رسیدگی به پرونده ها و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم باشد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: زیست بوم منطقه و سلامت مردم برای دادگستری بسیار حائز اهمیت است و از باب صیانت از حقوق عامه به این امر ورود کرده ایم و جلسه حفظ حقوق بیت المال را دیروز به همین منظور در شهرستان تکاب برگزار کردیم و در این خصوص به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد و هیچ گونه سهل انگاری و مماشاتی را نخواهیم پذیرفت.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تاکید کرد: توجه ویژه ای به نخبگان منطقه در ارائه طریق و راهکار برای کاهش ورودی پرونده به دادگستری و همچنین استفاده از ظرفیت ریش سفیدان محلی در هسته های بخشایش برای ترویج فرهنگ صلح و سازش داریم.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی، محمدپور، حاتمی، عباسی و محمدزاده معاونان دادگستری استان آذربایجان غربی در این سفر کاری عتباتی را همراهی می کنند.
 
شاهین‌دژ در استان آذربایجان غربی واقع است و این شهر در ۸۵ کیلومتری شمال غرب تکاب و در ۵۵ کیلومتری جنوب شرق میاندوآب و ۴۵ کیلومتری شرق بوکان قرار دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *