بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از معدن طلای زرشوران تکاب

10:59 - 03 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۴۰۴۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همراه معاونان قضایی و جمعی از مدیران کل ادارات و سازمان‌های مرتبط از معدن طلای زرشوران در شهرستان تکاب بازدید کرد.
- ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در آخرین بخش از سفر یک روزه کاری خود به شهرستان تکاب همراه معاونین و جمعی از مدیران کل ادارات و سازمان‌های مرتبط، در معدن طلای زرشوران حاضر و از قسمت‌های مختلف استخراج و استیصال این فلز گران‌بها و استراتژیک بازدید و از جریان امر اطلاع کامل حاصل و مشکلات و مسائل پیرامون معادن را از نزدیک ملاحظه کرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در حاشیه این بازدید بیان کرد: معادن نعمت الهی و فرصتی برای رشد و بالندگی اقتصادی منطقه هستند و باید مردم منطقه و مسئولان و مدیران ادرات و مخصوصا معادن با شفاف‌سازی اقدامات‌ رفع سوء تفاهم کنند و در کنار یکدیگر برای بالندگی منطقه و کشور تلاش کنند.

عتباتی از مدیران معادن هم خواست اولویتشان سلامتی مردم و زیست‌بوم منطقه باشد و از هر گونه رفتار غیرقانونی و غیر اصولی بپرهیزند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در پایان این بازديد از تشکیل کارگروه فنی وتخصصی در شهرستان با راهبری دادگستری خبر داد و افزود: این کارگروه مکلف شده است تا پایان مرداد ماه مشکلات ۲۰ معدن تکاب را بررسی و نتایج را گزارش کند.

عتباتی در حین بازدید از قسمت‌های مختلف کارخانه استخراج طلای زره شوران پای صحبت‌ها و درد دل کارکنان و کارگران هم نشست.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *