رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حوزه قضایی تکاب

10:07 - 02 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۳۷۵۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در سفر یک روزه به شهرستان تکاب از حوزه قضایی این شهرستان بازدید کرد.
- ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به منظور بازدید از حوزه قضایی تکاب و بررسی وضعیت عملکردی این حوزه در راس هیاتی وارد شهرستان تکاب شد و کار بازدید از دادگستری ودادسرا وشورای حل اختلاف تکاب را در سحرگاه شنبه دوم مرداد ۱۴۰۰ آغاز کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در بازدید از حوزه قضایی تکاب، با تک تک کارکنان و قضات دیدار و پای صحبت های آنها نشست و وضعیت قضایی و عملکردی شعب را بررسی و از مشکلات و کمبودها مطلع گردید.

در حاشیه این بازدید عتباتی ،هدف از بازدید را اطلاع و بررسی از وضعیت قضایی حوزه و قرار گرفتن در جریان کیفیت ارائه خدمات به شهروندان و نیز اطلاع از کمبودها و مشکلات حوزه قضایی  و تلاش برای حل و رفع آن ها عنوان کرد.

عتباتی، ابراز امیدواری کرد این بازديد در جهت رفع مشکلات دادگستری تکاب ارتقاء وضعیت رسیدگی به پرونده ها و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم ونیز رفع مشکلات مرتبط با معادن طلای تکاب  آثار و نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

مجیدی دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان، محمدپور، حاتمی، عباسی ومحمدزاده معاونین دادگستری استان آذربایجان غربی در این سفر کاری عتباتی را همراهی می‌کنند.
 
لازم به ذکر است؛ شهرستان تَکاب، یکی از شهرستانهای استان آذربایجان غربی که در جنوب شرقی این استان واقع شده‌است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *