صعود بانوی قایقران ایران به یک‌چهارم نهایی در حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک

8:52 - 01 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۳۶۰۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش قایقرانی ایران در مرحله گروهی رویینگ یک نفره بازی‌های المپیک شد و به یک چهارم نهایی راه یافت.

- نازنین ملایی به عنوان اولین نماینده ایران در بازی‌های المپیک توکیو به رقابت پرداخت. ملایی در مرحله گروهی رویینگ یک نفره زنان پارو زد و در گروه خود سوم شد.

 ملایین با پنج پاروزن دیگر از کشورهای بلاروس، آمریکا، پاراگوئه، سودان و نیجریه رقابت داشت که در پایان زمان ۷ دقیقه و ۵۹ ثانیه را ثبت کرد و در رده سوم قرار گرفت.

قایق های آمریکا، بلاروس و ایران به ترتیب اول تاسوم شدند و به مرحله یک چهارم نهایی رفتند. 

*حضور وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در محل مسابقات قایقرانی

مسعود سلطانی فر و رضا صالحی امیری جهت بازدید از اولین دیدار اولین ورزشکار کاروان ورزشی کشورمان در محل برگزاری مسابقات قایقرانی بازیهای المپیک توکیو حضور یافتند.

نازنین ملایی ملی پوش قایقرانی کاروان ورزشی ایران بعنوان اولین ورزشکار ایرانی صبح امروز رقابتهای خود در بازیهای المپیک 2020 توکیو را آغاز کرد که به همین منظور و جهت تماشای این رویداد سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به‌همراه صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در محل برگزاری مسابقات این رشته حضور یافتند.

فرهادی زاد معاون وزارت ورزش، طاهریان نایب رئیسی کمیته ملی المپیک، رضوانی عضو هیئت اجرایی و سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی هم در این ورزشگاه حضور داشتند.

مسئولین ورزش کشورمان پس از اتمام مسابقات این بخش با نازنین ملایی دیدار کردند و با وی در خصوص وضعیت آمادگی و شرایطش در جدول بازیها به گفت‌وگو پرداختند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *