دستگیری اعضاء یک باند تبهکاری در ارومیه

12:27 - 29 تير 1400
کد خبر: ۷۴۲۹۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگیری اعضاء یک باند تبهکاری در ارومیه که با ایجاد رعب و وحشت و تهدید به تشکیل پرونده‌های صوری کیفری علیه اشخاص نسبت به تصرف املاک و اراضی اشخاص می‌کردند، خبر داد.
- ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگیری اعضاء یک باند تبهکار در ارومیه که با ایجاد رعب و وحشت و تهدید به تشکیل پرونده‌های صوری کیفری علیه اشخاص نسبت به تصرف املاک و اراضی اشخاص می‌کردند، خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: حسب اعلام دادستانی ارومیه این افراد با استفاده از شیوه‌های خشن و تبهکارانه نسبت به تملک و تصرف اراضی اشخاص اقدام می‌کردند و در مواردی با آتش زدن محصولات کشاورزی و قطع درختان و تخریب باغات کشاورزی اهالی شرارت می‌کردند که با عملیات گسترده و همکاری موثر پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی و دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه پرونده قضایی تشکیل و توسط بازپرس ویژه در دست بررسی مفصل است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در این پرونده ۶ نفر به اتهامات ذکر شده دستگیر و با قرار‌های قانونی روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر عوامل و مرتبطین هم به صورت ویژه در حال انجام هست.

وی با تذکر جدی به قانون شکنان و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم و جامعه عنوان کرد: بزهکاران و متخلفین و قانون شکنان در استان امنیت نخواهند داشت دائماً در حال رصد و تحت کنترل خواهند بود و هر کسی به هر نحوی حقوق مردم و جامعه را تضییع کند و دست به اعمال مجرمانه بزند در امان نخواهد بود و سر و کار او با دستگاه قضایی خواهد بود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *