آزادی ۶۱۲ زندانی با تلاش شورای حل اختلاف استان اصفهان

9:37 - 29 تير 1400
کد خبر: ۷۴۲۹۷۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان از آزادی ۶۱۲ زندانی با تلاش شورای حل اختلاف استان اصفهان در سه ماه ابتدایی سال جاری خبر داد.
سید محمد موسویان در گفتگو با میزان از آزادی ۶۱۲ زندانی با تلاش شورای حل اختلاف استان اصفهان خبر داد و گفت: با تلاش شعبه ویژه زندان و شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان ۶۱۲ زندانی در سه ماه ابتدایی سال جاری از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان افزد: شورا‌های حل اختلاف استان با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها نقش بسزایی دارد و شورا‌های حل اختلاف می‌توانند در فرایند قضا زدایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی در ادامه با تشریح آمار و عملکرد این شعب در سه ماه اول سال جاری گفت: در حال حاضر تعداد ۱۴ شعبه از شعب شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان به پرونده‌های زندانیان در زندان‌های استان اصفهان رسیدگی می‌کنند که با تلاش اعضا و همکاران مستقر در شعب ویژه زندان در سه ماه اول سال جاری تعداد ۲۲۳ زندانی به آغوش خانواده بازگشتند و تعداد ۳۸۹ زندانی نیز با تلاش و همت شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در همین بازه زمانی از زندان آزاد شدند.

موسویان اظهار امیدواری کرد: با تقویت شعب شورای حل اختلاف استان اصفهان به ویژه شعب ویژه زندان و استفاده صحیح از ظرفیت این شعب و جلب همکاری مسئولین ستاد دیه و خیران در هر شهر و منطقه زمینه آزادی بسیای از محکومین را فراهم آورد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *