رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تعطیلی تهران روی برگزاری مسابقات لیگ‌برتر تاثیر می‌گذارد؟

16:59 - 28 تير 1400
کد خبر: ۷۴۲۸۵۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تعطیلات تهران و لزوم همزمانی مسابقات، روی ۳ هفته پایانی لیگ برتر تاثیرگذار نیست.

- طبق اعلام سخنگوی دولت، استان‌های تهران و البرز به مدت ۶ روز تعطیل شد. این در حالی است که مسابقات لیگ‌برتر فوتبال ۳ هفته پایانی خود را سپری می‌کند. به خاطر حساسیت مسابقات لیگ (تاثیر در سرنوشت قهرمان و تعیین تیم‌های سقوط کننده) کمیته مسابقات سازمان لیگ ۳ هفته پایانی را به صورت همزمان برگزار می‌کند. با این تفاسیر برای هواداران فوتبال جای سوال بود که آیا این تعطیلی‌ها و منع تردد به این دو استان روی برگزاری هفته‌های پایانی لیگ هم تاثیرگذار است؟

طبق برنامه و بدون درنظر گرفتن تعطیلات یا تعویق احتمالی، مسابقات در روز جمعه ۸ مرداد سال جاری به پایان می‌رسد. به غیر از این مورد، هنوز برگزاری مسابقات جام حذفی هم به پایان نرسیده است. طبق برنامه روز ۱۳ مرداد مرحله نیمه نهایی و ۱۸ مرداد دیدار فینال جام حذفی برگزار می‌شود. با این تفاسیر تعویق یا تعطیلی مسابقات لیگ در برنامه جام حذفی هم موثر است. از طرف دیگر ۱۹ مرداد هم شروع ماه محرم است و سازمان لیگ علاقه‌مند است تا قبل از این تاریخ تکلیف مسابقات مشخص شود.

بررسی‌ها حاکی از آن است که تا این لحظه بخشنامه یا اطلاعیه‌ای در خصوص تعطیلی یا تعویق مسابقات به سازمان لیگ ابلاغ نشده. از آنجا که برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است تعطیلی تهران تاثیری در روند برگزاری لیگ نخواهد داشت.

گفتنی است پیش از این به واسطه برگزاری مسابقات تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی به مدت یک ماه مسابقات متوقف شده بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *