برخورد قاطع دادستانی تاکستان با مخلان نظم عمومی

11:44 - 28 تير 1400
کد خبر: ۷۴۲۶۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب تاکستان استان قزوین از برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی خبر داد و تاکیدکرد: کسانی که بخواهند با چاقو ،قمه و شمشیر امنیت مردم را مختل کنند علاوه بر مجازات‌های حبس قطعا تبعید خواهند شد.
- دادستان عمومی و انقلاب تاکستان در خصوص ابلاغ طرح برخورد با دارندگان سلاح سرد گفت: این طرح از سال گذشته در این شهرستان اجرا شده و در حال حاضر با رویکرد به روزتری جهت اجرا به فرماندهی انتظامی تاکستان ابلاغ گردید.

حسین رجبی افزود: در سال ۹۹ با اجرایی نمودن طرح فوق ۴۲۰ عدد سلاح سرد کشف که نسبت به کشفیات در مدت مشابه سال ۹۸، ۱۳ درصد افزایش داشته است.

دادستان تاکستان تصریح کرد: کسانی که در شهرستان تاکستان بخواهند با چاقو قمه و شمشیر امنیت مردم را مختل نمایند علاوه بر مجازات‌های حبس قطعا تبعید خواهند شد.

وی اضافه کرد: ضابطین عام در جرائم مشهود در صورت مواجهه با جرم ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو (چاقو کشی) و قدرت نمایی با چاقو و ساطور، قمه، شمشیر و ... بلافاصله نسبت به دستگیری مرتکبین این جرائم اقدام و پس از تشکیل پرونده قضایی بی شک دستگاه قضا با اشخاصی که مخل نظم عمومی، امنیت و آرامش مردم باشند برخورد قانونمند، سخت و بازدارنده خواهد کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *