رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افتتاح ۲ هزار واحد مسکن محرومان در زنجان/ تخصیص ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح

9:00 - 28 تير 1400
کد خبر: ۷۴۲۵۲۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: در پی سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان زنجان تمام ۲ هزار واحد مسکن محرومان استان افتتاح می‌شود.
رضا خواجه‌ای در گفت‌وگو با میزان، در خصوص وضعیت مسکن محرومان و پیشرفت فیزیکی این طرح در استان زنجان گفت: در پی سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان زنجان در مرداد ۱۳۹۹، تفاهم نامه‌ای سه جانبه میان بنیاد مسکن، استانداری و سازمان برنامه بودجه منعقد شد که بر اساس آن ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومان در استان زنجان برنامه ریزی شد.
 
وی بیان کرد: این پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در غالب تسهیلات ارزان قیمت و ۶۰ میلیارد تومان در قالب کمک بلاعوض بوده است.
 
مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان تاکید کرد: خوشبختانه تا به امروز تمام ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز طرح تخصیص یافته است.
 
خواجه‌ای در خصوص واحد‌های تکمیل شده طرح گفت: تا این لحظه تمام ۲ هزار واحد مسکن محرومان استان زنجان تکمیل و آماده بهره برداری است واغلب محرومان شناسایی شده در واحد‌های ساخته شده ساکن شدند.
 
وی در ادامه گفت: در پی سفر دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان زنجان تمام این دو هزار واحد مسکن محرومان افتتاح می‌شود.
 
مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان تصریح کرد: رقم تسهیلات هر متقاضی مسکن محرومان در استان زنجان ۵۰ میلیون تومان با سود ۵ درصد و ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض بوده است که نسبت به پیشرفت کار به متقاضیان پرداخت شده است.
 
وی در ادامه بیان کرد: در کنار مسکن محرومان توانستیم ۵۱ هزار واحد مسکونی در استان را مقاوم سازی کنیم که عملاً با این اقدام ۵۵ درصد از واحد‌های روستایی مقاوم سازی شده است.
 
مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی نیز امسال در استان با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان عملیاتی خواهد شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *