رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

چگونه برای یک فرد مقیم خارج از کشور حکم جلب بگیریم؟

13:13 - 26 تير 1400
کد خبر: ۷۴۲۰۶۰
تعداد نظرات: ۳ دیدگاه
سردار هادی شیرزاد گفت: پلیس اینترپل برای صدور اعلام قرمز براساس دستور قاضی اقدام می‌کند و فرد مورد شکایت قرار گرفته را تحت تعقیب قرار می‌دهد.
سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین الملل ناجا در خصوص راهکار شکایت شهروندان از افراد مجرم مقیم خارج از کشور به میزان گفت: شهروندی که دنبال شکایت از فردی در خارج از کشور باشد باید به دادگاه مراجعه کند و در آنجا به طرح دعوا بپردازد. قاضی هم، چون آن فردی که مورد شکایت قرار گرفته در خارج از کشور به سر می‌برد به اینترپل می‌نویسد که این فرد باید تحت تعقیب قرار بگیرد.
 
وی ادامه داد: سپس پلیس اینترپل برای صدور اعلام قرمز براساس دستور قاضی اقدام می‌کند و آن فرد را تحت تعقیب قرار می‌دهد. درواقع این اقدامات از مسیر قوه قضائیه شکل می‌گیرد و به ما می‌رسد.
 
بیشتر بخوانید:
پلیس و مردم امنیت را می‌سازند

رئیس پلیس بین الملل ناجا در پاسخ اینکه آیا شهروندان برای طرح شکایت از افراد مقیم خارج از کشور باید هزینه‌ای پرداخت کنند گفت: هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌شود. چون انجام اقدامات مربوط به این کار جزو وظایف پلیس اینترپل محسوب می‌شود.
 


شیما سنگسری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
0
0
من میخوام از یک فرد خارجی در کشور بنگلادش شکایت کنم ،بی زحمت راهنمایی بفرمایید چگونه و چطوری از ایران می توانم از این آدم شکایت کنم .ایشان به عنوان همسر من هستند
کریم ر
|
United States of America
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
0
0
من دریک شرکت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال سپرده گذاشتم قرار شد پس از پرداخت سودم را بدهد اما می‌گوید که برای برداشت آنلاین باید دوباره ۱۰۰ دلار بپردازم لطفاً راهنمایی کنید تا به سودم برسم خودم ۲۰۰ دلار سپرده گذاشتم خیلی ممنون
یوسف.
|
United States of America
|
۰۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
0
0
سلام. خب طرح دعوی در دادگاه هزینه دارد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *