رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید معاون دادستان تهران از حوزه برگزاری انتخابات سازمان نظام پزشکی در تهران

22:34 - 25 تير 1400
کد خبر: ۷۴۱۹۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون دادستان و سرپرست دادسرای جرایم پزشکی با حضور در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، از روند برگزاری هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در تهران بازدید کرد.

- طبق گزارش روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، المیرا نقی زاده سرپرست دادسرای ناحیه ۲۶ تهران (دادسرای رسیدگی به جرایم پزشکی، دارویی و بهداشتی)،  در این بازدید ضمن نظارت بر روند برگزاری انتخابات با عوامل اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات دیدار و گفتگو نمود.

در این بازید مسجدی آرانی، رییس پزشکی قانونی کشور و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات سازمان نظام پزشکی استان تهران و کوهپایه زاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران و رئیس هیئت اجرایی انتخابات، ضمن همراهی سرپرست دادسرای جرایم پزشکی تهران، به ارائه گزارش‌هایی از نحوه برگزاری انتخابات پرداختند.

بر اساس این گزارش، خانم نقی زاده با عرض خدا قوت به عوامل اجرایی و نظارتی با توجه به ازدحام صورت گرفته در محل، با ارائه تذکراتی بر ضرورت تسریع در روند رای گیری و رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی تاکید نمود.

فرآیند برگزاری هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی کشور با استقبال گسترده پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ در سراسر کشور آغاز شده است و در حوزه تهران طبق برنامه تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت و نتایج انتخابات تا فردا مشخص خواهد شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *