رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ابراهیمی: شانس پرسپولیس و استقلال ۷۰ به ۳۰ است/ مربیان باید آرامش را به بازیکنان تزریق کنند

14:31 - 24 تير 1400
کد خبر: ۷۴۱۶۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارشناس فوتبال کشور در خصوص دربی ۹۶ جام حذفی گفت: پرسپولیس هماهنگی و فرم خوبی دارد، اما استقلال در تنگنا بوده و با تغییرات مداوم کادر فنی، مدیریتی و سایر مسائل از مسیر آرامش و ثبات خارج شده است.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، درباره دربی ۹۶ جام حذفی اظهار داشت: دربی همواره حساس و مهم بوده، چه پیش از انقلاب و چه پس از انقلاب. هر دو تیم آماده هستند و انگیزه‌های بالایی برای برد دارند. پرسپولیس برای قهرمانی در دو جام می‌جنگد و استقلال با توجه به از دست دادن لیگ، به قهرمانی جام حذفی و سهمیه آسیایی مستقیم چشم دوخته است.

وی افزود: مربیان دو تیم باید بازیکنان را در شرایط آرامش نگه دارند و به آن‌ها استرس ندهند، زیرا بازی درگیرانه خواهد شد. آنها باید بازیکنان را به دوری از حواشی و انجام یک بازی جذاب راهنمایی کنند. در دربی قبلی دیدیم درگیری‌ها تا مدتی بازتاب بسیار بدی داشت.

ابراهیمی در خصوص شانس تیم‌های برای پیروزی عنوان کرد: به عقیده من پرسپولیس ۷۰ درصد و استقلال ۳۰ درصد شانس برای پیروزی دارند. زیرا پرسپولیس هماهنگی و فرم خوبی دارد، اما استقلال در تنگنا بوده و با تغییرات مداوم کادر فنی، مدیریتی و سایر مسائل از مسیر آرامش و ثبات خارج شده است. استقلال تجربه کمتری دارد و با این شرایط کفه ترازو به سود پرسپولیس سنگینی می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *