استاندار زنجان: فوتی‌های ناشی از کرونا در استان ۵۲ درصد کاهش یافته است

7:00 - 24 تير 1400
کد خبر: ۷۴۱۵۳۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار زنجان با اشاره به اینکه کمیته نظارت و بازرسی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تقویت می‌شود، گفت: خوشبختانه میزان فوتی‌های ناشی از کرونا در استان ۵۲ درصد کاهش یافته که به‌خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون است.
فتح‌الله حقیقی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به روند مقابله  با کرونای سویه دلتا در استان زنجان گفت: استان زنجان جزو برترین‌ها از نظر تعداد واکسیناسیون و شمار مراکز تجمیعی است. میزان واکسیناسیون کرونا در مناطق کم برخوردار باید به بالای ۷۰ درصد برسد.

وی افزود: مقرر شد، دستگاه‌های متولی امر به‌ویژه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، به‌صورت لحظه‌ای روند تزریق واکسیناسیون  در استان  رصد کنند تا مناطق با وضعیت قرمز به رنگ زرد تغییر کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در هفته سوم تیر امسال نسبت به هفته دوم این ماه تعداد بیماران کرونایی سرپایی در حدود ۵۹۶ افزایش پیدا کرده است که این روند می‌تواند شمار بستری‌ها را افزایش دهد، افزود: میزان فوتی‌های ناشی از کرونا در استان ۵۲ درصد کاهش یافته است که به‌خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و  واکسیناسیون است.

حقیقی با تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: همه شهروندان و خصوصا صاحبان اصناف موظف به‌رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند؛ کمیته نظارت و بازرسی تقویت می‌شود.

 

 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *