بازدید ۱۷۸۰ واحد صنفی در طرح فاصله گذاری اجتماعی

17:55 - 23 تير 1400
کد خبر: ۷۴۱۵۱۳
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و بازدید از یک هزار و ۷۸۰ واحد صنفی در سطح شهر تهران، گفت: در این طرح ۱۵ واحد صنفی متخلف برابر دستور قضائی پلمب شد.

- بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نادر مرادی گفت: بیست و سوم تیر ماه ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در یک طرح مشترک با پایگاه‌های ده گانه این پلیس از واحد‌های صنفی در سطح شهر تهران بازدید کردند.

وی افزود: در این طرح مأموران از یک هزار و ۷۸۰ واحد صنفی بازدید کردند و به ۳۲ متصدی متخلف واحد‌های صنفی اخطار کتبی داده شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی، در این طرح ۱۵ واحدصنفی که بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی سلامت شهروندان را به خطر انداخته بودند، پلمب شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح به ۳۲۳ شهروند از کسانی که بدون ماسک در این واحد‌های صنفی حضور داشته تذکر لسانی استفاده از ماسک ارائه شد، خاطر نشان کرد: پلیس همواره در اجرای پروتکل‌های بهداشتی پای کار بوده و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهد واحد‌های صنفی متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس درمیان بگذارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *