کارگاه «آشنایی با دستگاه‌های پلاسمای کانونی و کاربردهای آن»

12:57 - 23 تير 1400
کد خبر: ۷۴۱۳۹۹
دسته بندی: سیاست
کارگاه یک روزه آشنایی با دستگاه‌های پلاسمای کانونی و کاربرد‌های آن به همت پژوهشکده پلاسما و گداخت هسته‌ای برگزار می‌شود.

- بنا به اعلام دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، کارگاه یک روزه آشنایی با دستگاه‌های پلاسمای کانونی و کاربرد‌های آن به همت پژوهشکده پلاسما و گداخت هسته‌ای برگزار می‌شود.

«معرفی قسمت‌های مکانیکی دستگاه پلاسمای کانونی»، «معرفی قسمت‌های الکتریکی دستگاه پلاسمای کانونی»، «معرفی دستگاه‌های تشخیصی دستگاه پلاسمای کانونی»، «نحوه عملکرد دستگاه پلاسمای کانونی و تشکیل پینچ» و «کاربرد‌های دستگاه پلاسمای کانونی» عناوین سرفصل‌های این کارگاه آموزشی است که ۱۸ مردادماه سال جاری از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

هزینه شرکت در این دوره برای داوطلبان آزاد مبلغ ۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال و برای همکاران و دانشجویان مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال است و علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۲ تیرماه تا ۶ مردادماه با ارسال مدارک لازم به ایمیل fusion@aeoi.org.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

دوره مذکور دارای گواهینامه است و در پژوهشکده پلاسما و گداخت هسته‌ای به نشانی تهران، خیابان کارگر شمالی، سازمان انرژی اتمی، پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای برگزار می‌شود.

گفتنی است، در صورت برگزاری این کارگاه به‌صورت مجازی، مراتب به اطلاع فراگیران خواهد رسید.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *