فیروزی: هفته‌های پایانی باید در انتخاب داوران دقت شود/ غایبان زیادی داریم، اما خوب بازی می‌کنیم

9:52 - 26 تير 1400
کد خبر: ۷۴۱۱۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مقابل سپاهان می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم و حداقل به تساوی برسیم، اما از نظر روحی به هم ریختیم و روی نیمکت هم کسی را نداشتیم.

علی فیروزی مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط این تیم پس از چند بازی خوب و فرار از منطقه خطر اظهار داشت: ما در تعطیلات لیگ به خوبی از فرصت پیش آمده استفاده کردیم و کار‌های تاکتیکی و جسمانی به خوبی و با حضور تمام بچه‌های تیم برگزار شد. در اردوی ۲۰ روزه‌ی تهران ۲ بازی خوب با پرسپولیس و سپاهان داشتیم و بازیکنان وظایف خود را به خوبی انجام دادند و انگیزه و خودباوری به فضای تیم برگشت. در برگشت از تعطیلات سایپا و مسجدسلیمان را بردیم و با بدشانسی مقابل نساجی به تساوی رسیدیم.

وی افزود: مقابل سپاهان بازیکنان زیادی را در اختیار نداشتیم و در عقب زمین اشتباهات زیادی رخ داد که بیشتر به خاطر کم تجربگی بچه‌ها بود. مقابل سپاهان می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم و حداقل به یک تساوی برسیم، اما از نظر روحی به هم ریختیم و روی نیمکت هم عملاً کسی را نداشتیم و بر خلاف ما حریف بازیکنان تاثیرگذار و خطرناکی داشت.

مدیر نفت آبادان درباره تاثیر غیبت طالب ریکانی بر بازی این تیم گفت: طالب کاپیتان و بزرگتر تیم است و حضور او از نظر روحی - روانی برای تیم ما بسیار تاثیرگذار است. بازگشت او در بازی‌های بعدی کمک زیادی به ما خواهد کرد.

وی در رابطه با فعالیت‌های نفت در بازار نقل و انتقالات عنوان کرد: فعلاً صحبت‌های جزئی برای تمدید قرارداد‌ها انجام شده و هفته آینده کار‌های بیشتری انجام خواهد شد.

علی فیروزی در خصوص داوری‌های لیگ برتر در هفته‌های پایانی تصریح کرد: داور بازی سپاهان قضاوت خوبی داشت. در طول فصل تیم‌ها شاید از داوری ضرر کرده و یا نفع برده باشند، اما این اشتباهات نمی‌توانند عمدی باشند؛ همانطور که ما هم اشتباه می‌کنیم. اکنون نزدیک پایان مسابقات هستیم و باید داوران خوبی انتخاب شوند و با دقت و دوندگی بالا مانع از ضایع شدن حق تیم‌ها شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با باخت ما مقابل سپاهان چیزی از ارزش‌های بچه‌های نفت کم نخواهد شد، چون تیم مان تجربه بالایی نداشت و با امکانات محدودی به مصاف تیم مجهز سپاهان رفتیم. بازیکنان ما کم نگذاشتند و امیدوارم در ۳ بازی بعدی امتیازات کامل را بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *