انهدام باند ۴ نفره سارقان لوازم خودرو

14:42 - 22 تير 1400
کد خبر: ۷۴۱۱۱۲
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو و کشف ۴۰۰ فقره سرقت خبر داد.
- سعید مجیدی بیان داشت: سال گذشته پرونده‌ای مبنی بر سرقت لوازم از داخل خودرو ال ۹۰ در کلانتری ۱۲۷ تهران نو تشکیل و پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم این پلیس ارجاع که کارآگاهان پس از انجام تحقیقات موفق شدند سرنخی از حضور یکی از سارقان حرفه‌ای در صحنه سرقت به دست بیاورند.

وی با اشاره به اینکه با شناسایی مخفیگاه متهم، وی در پاتوقش دستگیر شد، افزود: متهم در بررسی‌های بیشتر به سرقت لوازم خودرو با همکاری ۲ تن از همدستانش معترف شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در ادامه کارآگاهان به دست آوردند یکی از متهمان متواری به تازگی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد بستری است که پس از هماهنگی‌های قضائی وی نیز دستگیر و در عملیات مستقل دیگری نیز متهم سوم پرونده دستگیر شد.
 
بیشتر بخوانید:

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان به ۴۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو با همکاری یکدیگر معترف شدند، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد متهمان اموال مسروقه رو به مالخری در محدوده شرق و شمال شرق تهران فروخته اند.

مجیدی افزود: با شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه و کشف تعدادی اموال مسروقه در این مکان، کلیه اعضاء این باند دستگیر و شناسایی کلیه مال باختگان در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار دارد.
 

برچسب ها: سرقت پلیس آگاهی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *