رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیام تبریک مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی به حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق

14:28 - 22 تير 1400
کد خبر: ۷۴۱۱۰۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق به عنوان معاون اول قوه قضائیه را تبریک گفت.

علی اصغر تدین مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق به عنوان معاون اول قوه قضائیه را تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق (دامت برکاته) معاون محترم اول قوه قضائیه

با سلام و تحیات

انتصاب حضرتعالی به عنوان معاون اول قوه قضائیه که نشان از شایستگی حضرتعالی و حسن اعتماد ریاست محترم قوه قضائیه به آن فقیه دانشمند دارد را تبریک عرض می‌نمایم.

امید است در ظل توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با توجه به سوابق مدیریتی و ظرفیت‌های ارزشمند علمی جنابعالی در قوه قضائیه طی سالیان اخیر بویژه «معاونت حقوقی و امور مجلس» و «ریاست دیوان عدالت اداری»، در این دوره که نقطه عطفی برای قوه قضائیه در گام دوم انقلاب محسوب می‌شود، شاهد پیشبرد اهداف والا و تعالی آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

اینجانب به نمایندگی از هیأت مدیره و خانواده بزرگ دفاتر خدمات الکترونیک قضائی در سراسر کشور، ضمن اعلام آمادگی همه جانبه این کانون، در جهت تعمیق همکاری، هم افزایی و همگرایی در راستای ماموریت‌های قوه قضائیه، از پروردگار قادر متعال، دوام سلامت و توفیقات روز افزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می‌نمایم.


برچسب ها: پیام تبریک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *