رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تاثیر «هوچی‌گری» بر دربی ۹۶

14:25 - 23 تير 1400
کد خبر: ۷۴۱۰۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
صحبت‌های سرمربی پرسپولیس موجی از جنجال‌ها را پیش از دربی به همراه داشته است.

طبق برنامه تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۴۵ روز پنجشنبه ۲۴ تیرماه سال جاری در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت. در حالت عادی پیش از دربی مرسوم است که بازیکنان و سرمربیان دو تیم سکوت کنند و بعد مشخص شدن نتیجه واکنش نشان دهند.

این بار گل‌محمدی روند متفاوتی را پیش گرفت و در نشست خبری بعد از مسابقه پرسپولیس و آلومینیوم به تبیین واژه «هوچی» پرداخت و اعلام کرد: هوچی‌گری فقط اعتراض نیست. هوچی‌گری این است که مدیرعامل تیم حریف روزی دو مصاحبه کند و جایگاه از دست رفته خودش را با بی احترامی به تیم ما بخواهد به دست بیاورد. اینکه دو هفته قبل از دربی متاسفانه می‌خواهند داوری را تحت فشار بگذارند و علیه تیم ما صحبت می‌کنند.

آنها شرایط بسیار خوبی از نظر مالی داشتند، ۹۸ میلیارد اسپانسر داده و ۵۰-۶۰ میلیارد هم متمول‌هایی که در باشگاه شان بوده هزینه کرده‌اند ۱۶۰ میلیارد امسال پول گرفته‌اند، اما فشار روی ماست. چرا وقتی حرف از انتشار قرارداد می‌شود پا پس می‌کشند؟ دلیلش می‌دانید چیست؟ چون مبالغ‌شان ۳ برابر قرارداد‌های ماست. ولی هیچ‌وقت هم نمی‌آیند رسانه‌ای کنند این هوچی گری است و به خاطر فشار هواداران خود راجع به تیم ما صحبت می‌کنند. جای تاسف دارد که به جای تمرکز روی تیم خودشان مدام درباره ما حرف می‌زنند. متاسفانه این اتفاقات از سوی تیم رقیب درباره ما اتفاق می‌افتد و این خیلی عجیب است.

تاثیر «هوچی‌گری» بر دربی ۹۶

صحبت‌های گل محمدی با موجی از واکنش‌های پیشکسوتان و مسئولان استقلال روبه رو شده است. تنور صدور بیانیه‌ها پیش از دربی گرم شده و سرخابی‌ها علیه یکدیگر موضع‌گیری می‌کنند. در مقابل، فرهاد مجیدی بعد از پیروزی مقابل سایپا سکوت کرد و به بازیکنان و اعضای کادر فنی تاکید کرده کسی حق صحبت درباره دربی را ندارد.

با این حال  او برای گلزنی و کلین شیت در دربی جام حذفی پاداش متفاوتی نسبت به چند بازی قبلی درنظر گرفته است. با اینکه مجیدی در میان هواداران استقلال با نماد عدد ۴ مطرح می‌شود در دربی ۹۵ با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و با تمام وجود به دنبال جبران نتیجه قبلی است. به ویژه که استقلال در لیگ برتر شانسی برای کسب جام ندارد، اما آسانترین گزینه، جام حذفی است. در صورت کسب پیروزی آبی‌پوشان، مجیدی با یک تیر چند نشان را هدف می‌گیرد. رضایت هواداران، دست بالا در اختلاف با مدیرعامل استقلال و حامیانش، پاسخ به صحبت‌های جنجالی یحیی گل‌محمدی و کری‌های وزیر ارتباطات.

 در این شرایط و  با توجه به اینکه مجیدی پیش از این گفته بود بهترین راه برای ایجاد انگیزه در شاگردانش را می‌داند، باید دید چه نتیجه‌ای در جام حذفی کسب می‌کند؟



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *