رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از زندان مهاباد بازدید کرد

8:34 - 22 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۹۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه دادستان و مدیرکل زندان‌های استان و جمعی از معاونین قضایی و مسئولین قضایی شهرستان مهاباد از زندان مهاباد بازدید و با زندانیان به صورت چهره به چهره دیدار و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.
- ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان ارومیه و محمدی مدیرکل زندان‌های استان و جمعی از معاونین قضایی و مسئولین قضایی شهرستان مهاباد از زندان مهاباد بازدید و با زندانیان به صورت چهره به چهره دیدار و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.
 
عتباتی با بیان مطالبی پندآموز و اصلاح گرانه ضمن همدردی با زندانیان گفت: از حضور آن‌ها در زندان بسیار ناراحت و متاثر هست و تلاش خود را می‌کند تا بتواند با استفاده از ظرفیت‌های قانونی به آزادی تعداد زیادی از آن‌ها کمک کند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، زندانیان را به توجه به منبع اصلی رحمت و بخشش معطوف کرد و گفت: اگر فاصله‌ای بین شما و خداوند افتاده است آن را کم کنید و به خداوند نزدیک شوید و از حضرتش مدد بخواهید تا در کارتان گشایش شود.

عتباتی و همراهان در ادامه پای صحبت‌های زندانیان نشستند و به درخواست‌های تعداد ۱۳۰ نفر از آنان رسیدگی و دستورات لازم را صادر نموند.

در پایان این دیدار از تعدادی از کارکنان زندان مهاباد توسط عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *