رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جلسه مشترک فدراسیون ووشو با انجمن صنفی باشگاهداران

19:29 - 21 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۸۹۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
انجمن صنفی باشگاهداران از شروع فعالیت‌های مشترک با فدراسیون ووشو خبر داد.
- انجمن صنفی کارفرمایی باشگاهداران ورزشی استان تهران در سلسله جلسات توسعه امور باشگاه‌ها و همکاری با فدراسیون‌های ورزشی امروز (۲۱ تیر ماه سال جاری) میهمان فدراسیون ووشو بود. در همین راستا، نشست امروز به میزبانی امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو برگزار شد.

در ابتدای نشست انجمن صنفی گزارش عملکرد خود در ماه‌های اخیر را ارائه کرد. در ادامه صدیقی رییس فدراسیون ووشو از همکاری با انجمن صنفی استقبال زیادی به عمل آورد و اظهار داشت: با ۱۰۰ هزار عضو سازمان یافته و ۱۳ هزار مربی در ۳۷۰ هیئت (استانی و شهرستان‌ها) و با همه درخشش‌هایی که در ورزش قهرمانی داشتند به تازگی وارد بحث باشگاهداری در ووشو شده‌اند. البته قوانین باشگاهداری در ووشو به تصویب وزارت ورزش رسیده و مصوب شده است.»

در ادامه مقرر شد که رییس فدراسیون ووشو، انجمن صنفی باشگاهداران ووشو در فدراسیون را راه‌اندازی کند. توسعه ووشو با افزایش برگزاری کلاس‌های ووشو در باشگاه‌های ورزشی و ایجاد خانه تای چی با همکاری انجمن صنفی راه‌اندازی دنبال شود.

همچنین فدراسیون ووشو با اشاره به برنامه موفق سفیر سلامت پیشنهاد کرد تا برای گذراندن دوره سفیر سلامت مربیان باشگاههای ورزشی در فدراسیون ووشو ثبت نام و این اقدام مشترک با انجمن صنفی هم انجام شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *