علوی: فولاد بُرد اما در حقش اجحاف شد/ دوست داریم آذری و نکونام کنار فولاد بمانند

9:45 - 24 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۷۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در چند صحنه از نظر داوری هم علیه ما اجحاف شد و این مسئله هم در برد کم گل ما پررنگ بود.

محمد علوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم فوتبال فولادخوزستان مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: خداراشکر برنده شدیم و شرایط تیم خوب است، اما تمایل داشتیم با اختلاف گل بیشتری برنده شویم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. در چند صحنه از نظر داوری هم علیه ما اجحاف شد و این مسئله هم در برد کم گل فولاد پررنگ بود.

وی افزود: از ابتدا گفته بودیم تیم جواد نکونام آرام آرام خودش را پیدا می‌کند و به مرور در جایگاه خودش قرار می‌گیرد. این اتفاق در حال حاضر افتاده و با رسیدن به رتبه ۴، شانس ما برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا افزایش یافته است.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره احتمال جدایی جواد نکونام و سعید آذری از فولاد گفت: در این مورد ابتدا خودشان باید تصمیم بگیرند. شاید پیشنهاد خوبی خدمت این ۲ بزرگوار رسیده است که قصد جدایی دارند و در فوتبال حرفه‌ای جای این صحبت‌ها نیست. اما خدماتی که در حق فوتبال فولاد انجام داده‌اند قابل انکار نیست. بنده و مردم خوزستان علاقه داریم آنها در کنار فولاد بمانند و مسیر خوب‌شان را ادامه بدهند. به ویژه که فصل بعد پنجره‌ها نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد بازگشایی خواهد شد و لذت کار در اینجا بیشتر می‎شود.

علوی در خصوص سختی فولاد خوزستان در لیگ بیستم تصریح کرد: در فصل قبل تمرکز ما فقط روی لیگ برتر بود، اما این فصل روی جام حذفی هم تمرکز داریم و نتیجه آن خیلی برای ما مهم است. جام حذفی میانبر کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا است و به خاطر نتیجه این رقابت‌ها برای تیم فولاد خیلی مهم است.

وی درباره مصدومان و محرومان این تیم در جام حذفی تصریح کرد: فرشاد احمدزاده را به خاطر محرومیت در این مسابقه به همراه نداریم، اما صحبت درباره مصدومان هنوز زود است و روز چهارشنبه در این مورد میتوان به صراحت صحبت کرد.

سرپرست تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که بعضی تیم‌ها درباره گرمی هوای خوزستان و تاثیر آن بر کیفیت مسابقه گلایه دارند، تصریح کرد: بازیکنان ما در همین منطقه و با همین شرایط زندگی و تمرین می‌کنند. این حق مردم خوزستان است که تیم شهرشان در ورزشگاه خودشان میزبانی را انجام بدهد؛ بنابراین این گلایه را رد می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *