رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فلاحت‌زاده: مجیدی برای حفظ آبروی استقلال پاداش می‌دهد/ دربی یک بازی خاص و حساس است

12:01 - 24 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۷۸۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال شانس قهرمانی ندارد، اما امیدوارم در دربی سربلند باشد.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: با وجود اینکه سرمربی قصد داشت بازیکنان  را زیاد خسته نکند و برای روز دربی آسیب پذیر نشوند، اما باز هم خوب بازی کردند. سایپا هم تیم جوانی است؛ آن‌ها به دلیل جایگاهی که در جدول دارند، دنبال امتیاز بیشتر بودند.

وی در رابطه با عملکرد سرمربی تیم استقلال عنوان کرد: فرهاد مجیدی تعویض به موقع و خوبی انجام داد و ارسلان مطهری را آورد. البته بهتر بود از دیاباته بازی بیشتری بگیرد تا شرایط بازی کردنش بهتر شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره قهرمان لیگ برتر گفت: با توجه به بازی و نتایج اخیر، استقلال شانسی برای قهرمانی ندارد، اما امیدوارم که بازیکنان بتواند دل تماشاچی‌ها را به دست بیاورد و با یک بازی خوب برنده دربی باشد.

فلاحت‌زاده با اشاره به اینکه پرسپولیس نفرات آماده تری نسبت به استقلال دارد گفت: دربی یک بازی خاص و حساس است و همه چیز بستگی به شرایط روحی و روانی بازیکنان دارد. پاس گل، دوندگی خوب و یک دفاع تیمی خوب در دربی بسیار مهم است.

وی در رابطه با پاداش دادن‌های مجیدی به بازیکنانش گفت: این یک سبک و شیوه از مد افتاده است که ۱۰ سال پیش فیروز کریمی کنار زمین می‌ایستاد و این کار را می‌کرد. متاسفانه سرمربی تیم از روی ناچاری مجبور به این کار شده است. باشگاه به فکر مشکلات مادی بازیکنان نیست. او این کار را می‌کند برای اینکه تیم نتیجه بگیرد، چون بحث آبروی تیم در میان است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *