۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرکز پایتخت

14:38 - 21 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۷۵۷
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه وانت پیکان حامل ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق طی یک عملیات هدفمند پلیسی در حوالی "خیابان ۱۵ خرداد " خبرداد.
- علی ولی پور گودرزی اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران موفق شدند یک دستگاه خودروی وانت پیکان حامل کالای قاچاق را در خیابان ۱۵ خرداد شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو به همراه چند کارگر در حال تخلیه تعدادی کالا‌های مشکوک از داخل خودرو بودند، افزود: با توقیف خودرو بازرسی از آن تعداد ۱۲ هزار و ۹۶۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و یک هزار و ۴۴۰ بسته سیگار قاچاق فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی کشف شد.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به شناسایی و دستگیری مالکان این، اموال ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه مدعی شد که اموال متعلق به وی نبوده بلکه از یک انبارکالا در بزرگراه آزادگان بارگیری کرده است و مقرر بوده به مالکان اموال در این مکان تحویل بدهد.

گودرزی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را ۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: هر ۲ مالک پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.
 

برچسب ها: پلیس قاچاق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *