سعیدی: مجمع دوچرخه‌سواری هنوز به تایید فدراسیون جهانی نرسیده

17:09 - 20 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۵۵۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دبیر کمیته ملی المپیک گفت: فدراسیون جهانی درباره انتخابات ابهاماتی دارد که در قالب ۱۰ سوال پرسیده و فدراسیون دوچرخه‌سواری پاسخ داده است و متتظر پاسخ فدراسیون جهانی هستیم.

- کیکاوس سعیدی، دبیر کمیته ملی المپیک در حاشیه مجمع فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار داشت: تا به این لحظه اعزام ۶۶ ورزشکار در ۱۶ رشته قطعی شده که البته دو سهمیه را از دست دادیم و از این ۶۶ نفر ۱۰ بانو هستند. در دو رشته تیمی حضور داریم و شمشیربازی هم در بخش انفرادی و هم تیمی حضور دارد. بازی‌ها از اول مرداد شروع خواهد شد و از هر کشور ۱۰ ورزشکار به همراه دو پرچمدار و سرپرست کاروان خواهد بود. همچنین حضور تماشاگران خارجی هم کاملا ممنوع است.

وی افزود: شرایط خوبی در اردو‌ها برقرار است. کاروان منسجمی داریم و تلاش بر این شد تمام شرایط و تجهیزات را با تلاش‌های صالحی امیری و سجادی اعم از تامین ارز و اقلام مورد نیاز و لباس رسمی کاروان و انتخاب پرواز‌ها با کمترین توقف در مسیر را طی کنند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: سرپرست کاروان امشب عازم خواهد شد. از ۲۶ تیر ۷ رشته و ۵۴ نفر اعزام خواهند شد که بزرگترین گروه اعزامی است. واکسیناسیون در هر دو مرحله انجام شده و سه روز قبل از اعزام نیز تست پی سی آر گرفته خواهد شد.

سعیدی در مورد احتمال تعلیق فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: فعلاً هیچ قضاوتی نمی‌شود کرد. فدراسیون جهانی مجمع را نپذیرفته، اما در مجمع انتخاباتی نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشت و ما مجمع را طی نامه‌ای تایید کردیم، اما هنوز فدراسیون جهانی ابهاماتی دارد که در قالب ۱۰ سوال پرسیده و فدراسیون دوچرخه‌سواری پاسخ داده است و متتظر پاسخ فدراسیون جهانی هستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *