واژگون شدن نیسان در بزرگراه آزادگان

9:23 - 20 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۳۱۲
رئیس منطقه ۲۶ پلیس راهور پایتخت از واژگونی نیسان حامل بار در بزرگراه آزادگان با بدون مصدوم خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، محمد باقر پور رئیس منطقه ۲۶ پلیس راهور پایتخت اظهار داشت: در ساعت ۱۷:۳۰ بعد از ظهر دیروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی نیسان در بزرگراه آزادگان، بعد از پل فداییان، بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب درمحل حادثه حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه وانت نیسان با بار به علت ترکیدن لاستیک چپ عقب به پهلوی چپ و بر روی سقف واژگون گردیده و پس از چندین متر حرکت با این وضعیت بالاخره متوقف می‌گردد.

رئیس منطقه ۲۶ پلیس راهور پایتخت بیان کرد: در این حادثه راننده بصورت جزیی مصدوم گردیده که با حضور به موقع تیم اورژانس در محل حادثه به صورت سراپایی مداوا گردید.
 
بیشتر بخوانید:

باقرپور گفت: این وانت نیسان توسط جرثقیل پلیس راهور تهران بزرگ به محل ایمن منتقل گردید و عوامل منطقه ۲۶ مستقر در محل حادثه نسبت به کمک به جمع آوری و انتقال بار این این نیسان به کنار و محل امن و نسبت به هدایت خودرو‌ها از لاین کندرو به لاین اصلی و نسبت به کنترل ترافیک ایجاد شده اقدام نمودند.

وی در پایان از رانندگان خواست: هیچ گاه با وجود داشتن نقص فنی مخصوصا با چرخ‌ها و لاستیک‌های معیوب و خراب اقدام به تردد در سطح معابر و بزرگراه‌ها ننمایند تا شاهد بروز ینگونه حوادث در سطح شهر تهران نباشیم.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *