توجه به خانواده زندانیان نیازمند باعث قطع زنجیره جرم می‌شود

14:38 - 23 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۲۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست زندان‌های استان زنجان اظهار کرد: تجربیات زندانبانی نشان می‌دهد هر چقدر در رسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان همت کنیم ضمن قطع زنجیره جرم در این خانواده‌ها، دیدگاه زندانیان و اعضای خانواده آنان به این نظام مثبت خواهد شد.
- حجت الاسلام بنیادی با بیان اینکه توجه ویژه مدیران به خانواده زندانیان نیازمند امید به زندگی و دلگرمی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را افزایش می‌دهد گفت: تغییر نگرش در جامعه و توجه به خانواده زندانی نقش بسزایی در امیدواری این افراد به آینده و دلگرمی به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

 سرپرست زندان‌های استان زنجان افزود: تلاش شود هر هفته حداقل دو خانواده زندانی با حضور مدیران کل دو مجموعه  زندان های زنجان و کمیته امداد امام خمینی مورد بازدید قرار گرفته و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان بررسی شود.

وی اظهار کرد: تجربیات زندانبانی نشان می‌دهد هر چقدر در رسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان همت کنیم ضمن قطع زنجیره جرم در این خانواده‌ها، دیدگاه زندانیان و اعضای خانواده آنان به این نظام مثبت خواهد شد.

حجت الاسلام بنیادی خاطرنشان کرد: با همکاری و مساعدت کمیته امداد حضرت امام خمینی در صدد راه اندازی مرکز نیکوکاری در مجموعه زندان‌های استان زنجان هستیم تا از این طریق بتوانیم گام‌های موثری در حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان برداریم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *