منصوریان: بازی با پرسپولیس باکیفیت بود

23:10 - 19 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۱۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ما تمام سعی و تلاش‌مان را بعد از اتفاق گل‌گهر کردیم.

- علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از مسابقه  آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در لیگ‌برتر اظهاراتی داشت که گزیده آن را می‌خوانید:

*بازی خیلی خوب و با کیفیتی بود. ما تمام سعی و تلاش‌مان را بعد از اتفاق گل‌گهر کردیم و سعی می‌کنیم پردازش آن بازی را در یک برنامه زنده تلویزیونی انجام دهیم.

* نمی‌خواستم شب بازی با پرسپولیس صحبت جنجالی کنم. برخی فکر می‌کنند که چون آلومینیوم اراک فصل اول حضورش در لیگ برتر است، می‌توانند راحت حقش را بخورند. من خیلی تند در این باره در یک برنامه زنده صحبت خواهم کرد تا یکسری تصور گردن کلفتی نکنند. در مورد کل تیم‌ها معتقدم که باید تلنگری بخورند که زوار کار را از دست فدراسیون خارج کردند.

*بازی امروز فوق‌العاده باکیفیت بود و ما تمام سعی و تلاش‌مان این بود بازیکنان‌مان را متوجه این موضوع کنیم که اگر با تیم بزرگ بازی می‌کنید، باید به سه نکته بسیار مهم توجه کنید. ابتدا نترس بودن، اشتباه نکردن و اعتمادبه‌نفس فوق‌العاده بالا که کاذب نباشد.

*در نیمه دوم بازیکنان آلومینیوم متوجه شدند که تفاوتی بین دو تیم نیست و بازیکنان استقلال و پرسپولیس هم، همان بازیکنان تیم‌هایی مثل آلومینیوم اراک بودند که رشد کردند و سر از این تیم‌ها در آوردند.

* اگر حامد پاکدل آن توپ سخت را دقت کرده و گل کرده بود، به بازی برمی‌گشتیم. ما به لحاظ فیزیکی خیلی خوب هستیم و تیم پرستاره و پرمهره پرسپولیس را خیلی خوب تحت فشار قرار دادیم و ضرباتی که باید می‌زدیم تا آهنگ تیم ما در نیمه دوم خوب شود را زدیم، اما قافیه را در نیمه اول باختیم. به هر حال تیمی که صدر جدول است، محسنات خوبی دارد و پرسپولیس آنجایی که می‌خواست به نقطه لازم برسد با دو گلی که زد، شرایطش را رقم زد.

*هنوز از اتفاقات لیگ برتر سیر نشدیم. ما سه بازی مهم در پیش داریم که دو بازی آن در خانه است و این بازی‌های خیلی برای ما مهم هستند. همچنین باید برای بازی روز پنجشنبه در جام حذفی مقابل تیم امیر قلعه‌نویی آماده شویم. باید آماده‌ترین تیم‌مان را به سیرجان ببریم.

*معتقدم تیمی که می‌تواند مقابل تراکتور، فولاد و استقلال در اراک خیلی راحت فوتبال بازی کند یا مقابل گل‌گهر و مس برگردد، خیلی فوتبال خوبی انجام می‌دهد. ما قبل از بازی با گل‌گهر باختی نداشتیم و یعنی بازیکنان ما به شرایط ایده‌آل رسیده‌اند، اما هنوز باید بدانیم مقابل تیم‌های تاپ لول چطور بازی کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *