نویدکیا: دقایق سختی را گذراندیم / به اشتباه فردی اعتقادی ندارم

23:48 - 19 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۱۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بعد از گلی که خوردیم احساس کردیم فشار بیشتر می‌شود.
- محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پایان دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*درست است که در نهایت با 4 گل بردیم اما در طول بازی دقایق سختی را گذراندیم. مقداری استرس به تیم ما حاکم بود اما بازی را کنترل کردیم و در نیمه اول شرایط نسبتا خوبی داشتیم. با شروع نیمه دوم عقب بازی کردیم و مرکز زمین را حدود 20 دقیقه از دست دادیم. حریف خوب پرس می‌کرد و توپ می گرفت و ضد حمله زد. موقعیت‌های نسبتا خوبی هم ایجاد کردند.

*بعد از گلی که خوردیم احساس کردیم فشار بیشتر می‌شود. این سبک بازی صنعت نفت را دوست دارم. سر همین موضوع یک گل دریافت کردیم. بعد از آن به خاطر پیش روی بیش از حد حریف از پشت مدافعان آن ها خیلی خوب استفاده کردیم و توانستیم به گل های بعدی برسیم. خداراشکر که این سه امتیاز را گرفتیم. باید به همه بازیکنانم خسته نباشید بگویم.

* دلم می‌خواهد دروازه‌بان و مدافعین تیم در بازیسازی شرکت کنند و بازیسازی از عقب انجام شود. از روز اول می دانستم که ممکن است این کار آسیب هایی به ما بزند اما این سبک فوتبال را می‌پسندم. حتی با وجود اینکه ممکن است اشتباهاتی به وجود بیاید. ولی من به اشتباه فردی یا خط دفاعی اعتقادی ندارم.

*حمایت هواداران؟ واقعا در چند هفته گذشته آنچه انتظار داشتم را به زیبایی برای ما انجام دادند. سلامتی تک تک آن ها برای من مهم است. ارزش ندارد که چه سه امتیاز را بگیریم و چه نگیریم، یکی از آن‌ها آسیب ببیند. دلم می خواهد به خاطر خودشان و خانواده‌هایشان رعایت کنند. از آن‌ها خیلی ممنون هستم که مقابل هتل آمدند و ما را تشویق کردند و اجازه دادند اتوبوس حرکت کند، مشکلی نبود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *