تصادف قبل از ورودی تونل توحید

15:53 - 19 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۱۳۸
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران از برخورد شدید یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی پراید قبل از ورودی تونل توحید خبر داد.
- احسان مومنی اظهار کرد: ساعت ۰۸:۳۰ صبح امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه چمران ورودی تونل توحید یک دستگاه موتورسیکلت به علت سرعت زیاد به شدت با سواری پراید برخورد می‌نماید

وی ادامه داد: راکب موتورسیکلت پس از این برخورد به شدت با زمین برخورد کرده و مصدوم می‌گردد که به علت تصادف بار ترافیکی مقطعی را در این محدوده شاهد بودیم.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران ابراز داشت: بلافاصله پس از به وقوع پیوستن این تصادف و با اعلام از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تیم کارشناسی منطقه ۲۳ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر گردید و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداخت.
 
بیشتر بخوانید:

مومنی بیان داشت: تیم اورژانس نیز بلافاصله در محل حادثه حضور یافت و راکب موتورسیکلت را در محل مورد مداوا و درمان سراپایی قرار داد که خوشبختانه جراحت وی سطحی بود.

وی افزود: علت این حادثه سرعت زیاد از سوی راننده موتورسیکلت بوده که در این خصوص کروکی جرحی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه گردیده است.

این مقام انتظامی از راکبین موتورسیکلت خواست، به هیچ عنوان در داخل تونل‌ها تردد نکنند چرا که حرکت و ورود موتورسیکلت به داخل تونل‌ها ممنوع می‌باشد و ممکن است به دلیل تراکم و حجم ذرات آلاینده و پایین آمدن سطح هوشیاری، راکبین با دیواره‌های تونل برخورد کرده و باعث بروز حوادث تلخی گردند.
 

برچسب ها: پلیس راهور تصادف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *