سمینار آموزشی توسعه بیم لاین‌های نوترونی راکتور تحقیقاتی تهران برگزار می‌شود

12:29 - 19 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۰۷۷
دسته بندی: سیاست
سمینار آموزشی توسعه بیم‌لاین‌های نوترونی راکتور تحقیقاتی تهران در زمینه پراش‌سنجی نوترون در آنالیز مواد و اندازه‌گیری سطح مقطع توسط پژوهشکده راکتور و ایمنی هسته‌ای، ۴ مرداد ماه برگزار خواهد شد.
- بنا به اعلام دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران، سمینار آموزشی توسعه بیم‌لاین‌های نوترونی راکتور تحقیقاتی تهران در زمینه پراش‌سنجی نوترون در آنالیز مواد و اندازه‌گیری سطح مقطع توسط پژوهشکده راکتور و ایمنی هسته‌ای، ۴ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

سمینار آموزشی توسعه بیم لاین‌های نوترونی راکتور تحقیقاتی تهران برگزار می‌شود
 
این سمینار به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و اساتید دانشگاه، دانشجویان و علاقه‌مندان حوزه صنعت هسته‌ای می‌توانند در آن شرکت کنند. از جمله محور‌های مورد بحث در این دوره آموزشی می‌توان به «اصول پراش‌سنجی نوترون و اهمیت و کاربرد‌های آن»، «پراکندگی زاویه کوچک و طیف سنج سه محوره»، «اندازه‌گیری سطح مقطع توسط نوترون در راکتور‌های تحقیقاتی» و «گزارش پیشرفت طراحی و ساخت چاپر به‌عنوان تکفام‌کننده نوترون (معرفی تجهیزات اندازه‌گیری نوترونی جهت توسعه کاربرد‌های نوترون در پراکندگی و پراش‌سنجی نوترونی)» اشاره کرد.
 
علاقه‌مندان جهت شرکت در سمینار به صورت مجازی می‌توانند رزومه خودر را حداکثر تا تاریخ ۲۵ تیرماه به آدرس nstri.reactor@aeoi.org.ir ارسال نمایند. 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *