مومنی: مدیران استقلال هدف و برنامه ندارند/ قایدی برای پیشرفتش باید برود

14:40 - 19 تير 1400
کد خبر: ۷۴۰۰۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال درگیر حواشی زیادی است و فقط برای نتیجه فوتبال بازی می‌کند و نشانی از انسجام و تداوم در بازی‌های این تیم نیست.

محمد مومنی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال در ۵ بازی ۱۳ امتیاز کسب کرده که بسیار خوب است، اما هنوز از نظر مدیریت وضعیت ملهتب است و کمکی به تیم نشده. مدیران استقلال سر خود را زیر برف کرده و فقط از موقعیت خوبشان سوء استفاده می‌کنند. مدیریت استقلال هدف و برنامه ندارد و هوادار نمی‌داند تیم به کدام سو خواهد رفت. مدیران بی‌مسئولیت هستند و تخصص این کار را ندارند، بیشتر از اینکه آن‌ها به استقلال کمک کنند استقلال به آن‌ها اعتبار داده است.

وی در رابطه با آرامشی که در پرسپولیس هست و مدیریت این تیم با کادرفنی چالش ندارد گفت: در پرسپولیس پیشکسوتان متحد هستند و هواداران خواسته‌های اصولی خود را مطالبه می‌کنند. مسئولانی که در رأس هستند (وزارت ورزش) به استقلال و پرسپولیس به یک دید نگاه نمی‌کنند. در پرسپولیس سمیعی مدیری بانفوذ و کارآمد است در رأس کار قرار گرفته، اما در استقلال افراد بی تخصص کار را به دست گرفته‌اند.

پیشکسوت استقلال در خصوص مشکل دستیار ایتالیایی مجیدی اظهار داشت: مدیرعامل گفته بود که شرایط مهیا شده، اما دیدیم که دروغی بیش نبوده است. مدیریت استقلال به این شکل شده که امروز را بگذرانیم تا فردا هر چه شد، شد.

مهاجم اسبق استقلال درباره با پیوستن احتمالی مهدی قایدی به الغرافه قطر تصریح کرد: این خواسته منطقی استراماچونی و بازیکنانی است که با او کار کرده‌اند. شروع فوتبال و زندگی حرفه‌ای قایدی با استقلال بوده، اما پایانش نمی‌تواند با این تیم باشد و برای پیشرفت باید لژیونر شود. استقلال برای فصل بعد نباید روی قایدی سرمایه گذاری کند و باید به فکر فروش منطقی وی و جذب بازیکنانی برای جایگزینی باشد. قایدی اگر بماند باید به اندازه قطری‌ها به او پول داد و اگر اُفت کند هم مخالفت استقلال برای جدایی را دلیل پسرفتش ذکر خواهد کرد؛ پس بهتر است برود و فوتبالش را خارج از ایران ادامه دهد.

محمد مومنی در خصوص دربی جام حذفی که ۲۴ تیر برگزار خواهد شد عنوان کرد: استقلال درگیر حواشی زیادی است و فقط برای نتیجه فوتبال بازی می‌کند و نشانی از انسجام و تداوم در بازی‌های این تیم نیست. شخصا به این بازی خیلی خوشبین نیستم، حتی در لیگ مقابل سایپا هم با تیم فراز کمالوند با مشکل روبرو خواهیم شد. کمالوند انگیزه‌های زیادی برای نگه داشتن سایپا در لیگ و نمایش قابلیت‌های خود به استقلال دارد. استقلال باید از اتکا به قابلیت‌های قایدی خارج شود و مانند یک تیم عمل کند.

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با بازی‌های یورو ۲۰۲۰ خاطر نشان کرد: در یورو ۲۰۲۰ فوتبال نوین و ایده‌های روز مربیان اروپایی را دیدیم. این تورنمنت ویترینی از روش‌های مختلف بازی و نتیجه گیری و کار‌های تیمی و فردی بود و باید الگویی برای مربیان با دانش ایرانی باشد. هر دو تیم ایتالیا و انگلیس ظرفیت‌های بالایی دارند؛ انگلیس برای اولین بار در فینال یورو حضور دارد و ایتالیا پس از غیبت در جام جهانی ۲۰۱۸ می‌خواهند بزرگی خود را ثابت کنند. ایتالیا با پیشینه درخشان خود و سبک بازی و انگیزه‌هایی که دارد شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *