اورتون به دنبال حفظ مویزه کین

2:45 - 19 تير 1400
کد خبر: ۷۳۹۹۲۱
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
باشگاه اورتون قصد دارد فصل جدید مهاجم ایتالیایی‌اش را در اختیار داشته باشد.

- روزنامه «لیورپول اکو» خبر داد؛ باشگاه اورتون به دنبال استفاده از مویزه کین برای فصل ۲۲-۲۰۲۱ است و برای همین قصد ندارد این مهاجم ایتالیایی را به تیمی دیگر قرض دهد. طبق این گزارش، رافائل بنیتس سرمربی جدید آبی‌پوشان مرسی‌ساید برای فصل جدید روی مهاجم پیشین یوونتوس حساب باز کرده است.

کین ۲۱ ساله که دوران حرفه‌ای خود را در سال ۲۰۱۶ از یوونتوس آغاز کرد، پس از سه سال حضور در این تیم در تابستان ۲۰۱۹ با قراردادی به ارزش ۲۸ میلیون یورو راهی اورتون شد. او تابستان گذشته هم در نهایت با قرارداد قرضی یک ساله به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

مویزه کین فصل اخیر در تیم پاری‌سن‌ژرمن عملکرد خوبی داشت و در ۲۶ بازی لوشامپیونه ۱۳ گل به ثمر رسانده است. پیش از این گفته می‌شد که باشگاه اورتون آماده فروش این مهاجم ایتالیایی در ازای ۵۰ میلیون یورو است و به پیشنهاد‌هایی که برای این بازیکن خواهد شد، گوش فراخواهد داد.

نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» اخیراً مدعی شده بود؛ سران باشگاه یوونتوس برای بازگرداندن مویزه کین به جمع راه‌راه پوشان تورین مصمم هستند. طبق این گزارش؛ یوونتوس از فروش کین پشیمان است و می‌خواهد او را به تورین بازگرداند.

این بازیکن تا سال ۲۰۲۴ تحت‌قرارداد اورتون است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *