ویدیچ: مگوایر باید جام ببرد تا به رسمیت شناخته شود

1:45 - 17 تير 1400
کد خبر: ۷۳۹۵۹۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مدافع پیشین شیاطین سرخ معتقد است هری مگوایر برای اینکه به رسمیت شناخته شود، باید جام‌هایی را با منچستریونایتد ببرد.

- نمانیا ویدیچ که خود بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ در منچستریونایتد عضویت داشت و با این تیم ۱۵ جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، می‌گوید هری مگوایر برای اینکه به رسمیت شناخته شود، باید جام‌هایی را با شیاطین سرخ ببرد. این مدافع انگلیسی که در سال ۲۰۱۹ از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست، فصل گذشته با این تیم به نایب‌قهرمانی لیگ برتر و لیگ اروپا رسید.

ویدیچ در یادداشتی برای نشریه انگلیسی «اتلتیک» نوشت: هری مگوایر بااعتماد به نفس به نظر می‌رسد و در تیم ملی انگلیس این مورد بیشتر از منچستریونایتد در مورد او دیده می‌شود. هری مدافعی است که همچنان در حال پیشرفت است، اما اگر او می‌خواهد در بالاترین سطح به رسمیت شناخته شود، باید جام‌های قهرمانی ببرد. وقتی مگوایر را می‌بینم، مدافعی را می‌بینم که در هر موردی خوب است و به او نمره ۸ از ۱۰ را می‌دهم.

در ادامه یادداشت مدافع پیشین منچستریونایتد آمده است: مگوایر در کار با توپ خوی نیست یا برای مثال به اندازه ریو فردیناند سریع نیست و نمی‌تواند آنطوری که من تکل و ضربه سر می‌زدم، بزند، اما او در کل بازیکن باکیفیتی است. هری به اندازه کافی سریع و قدرتمند است و در زمین جای‌گیری‌اش خوب است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *