ناگلسمان: گورتسکا بازیکن مهمی برای ما است

2:45 - 17 تير 1400
کد خبر: ۷۳۹۵۹۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی جدید بایرن مونیخ از علاقه‌اش برای حفظ لئون گورتسکا سخن گفت.

- یولیان ناگلسمان با حضور در کنفرانس خبری که به منظور معارفه او به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ ترتیب داده شده بود، درباره هافبک ۲۶ ساله‌اش که شایعه جدایی‌اش از جمع باواریایی‌ها مطرح است، گفت: گورتسکا بازیکن مهمی برای ما است.

وی افزود: خوشحال خواهم شد برای سال‌های زیادی با لئون کار کنم. او یکی از خطرناک‌ترین هافبک‌های حال حاضر جهان است. هر مربی‌ای دوست دارد هافبکی مثل او داشته باشد.

پیش از این شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان مدعی شده بود؛ نمایندگان باشگاه منچستریونایتد اخیراً با مدیر برنامه‌های گورتسکا تماس گرفته‌اند و احتمال پوستن این بازیکن به جمع شیاطین سرخ را مورد بحث قرار داده‌اند.

منچستری‌ها این هافبک آلمانی را گزینه مناسبی برای جانشینی احتمالی پل پوگبا می‌دانند، بازیکنی که ممکن است در این تابستان از جمع شاگردان اولگنار سولسشایر جدا شود.

منچستریونایتد در راه جذب گورتسکا تنها نیست و باشگاه‌های از انگلیس در کنار دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید هم وضعیت او را زیرنظر دارند.

این هافبک آلمانی به پیشنهاد‌ها گوش فرا خواهد داد، اما اولویتش تمدید قرارداد با بایرن مونیخ است، این در حالی است که از قرارداد فعلی او تنها یکسال دیگر باقی مانده است.

گورتسکا ۲۶ ساله در سال ۲۰۱۵ از شالکه به سرخپوشان مونیخی پیوست و تاکنون در ۱۲۲ بازی به میدان رفته و ۲۶ گل هم برای این تیم به ثمر رسانده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *