دخه‌آ در منچستریونایتد می‌ماند و می‌جنگد

1:45 - 16 تير 1400
کد خبر: ۷۳۹۲۶۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ برنامه‌ای برای ترک این تیم ندارد.

- در حالی که در خصوص آینده حرفه‌ای داوید دخه‌آ شایعاتی مطرح است و گفته می‌شود او ممکن است اولدترافورد را در این تابستان ترک کند، حالا شبکه تلویزیونی «ESPN» خبر می‌دهد که این دروازه‌بان اسپانیایی قصدی برای ترک منچستریونایتد ندارد و می‌خواهد برای حفظ جایگاهش در ترکیب اصلی شیاطین سرخ با دین هندرسون و دیگر دروازه‌بانان این تیم رقابت کند.

پیش از این نشریه «منچستر ایونینگ نیوز» مدعی شده بود در صورتی که این دروازه‌بان اسپانیایی از جمع شیاطین سرخ جدا شود چهار گزینه پیش‌روی او است؛ بازگشت به اتلتیکومادرید، رفتن به بارسلونا یا پیوستن به یکی از دو تیم ایتالیایی یوونتوس یا میلان.

دخه‌آ ۳۰ ساله که در سال ۲۰۱۱ از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست، تاکنون در ۴۴۰ بازی در درون دروازه شیاطین سرخ ایستاده و به این تیم برای کسب یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، سه قهرمانی در جام خیریه و یک قهرمانی در لیگ اروپا کمک کرده است.

این دروازه‌بان اسپانیایی که تا سال ۲۰۲۳ با منچستریونایتد قرارداد دارد و ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۲۵ میلیون یورو تخمین زده شده است، در سال ۲۰۱۵ بحث پیوستنش به رئال مادرید مطرح بود که در نهایت این انتقال عملی نشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *