انتقال ۷۰۰ معلم از سایر استان‌ها به تهران

13:22 - 15 شهريور 1394
کد خبر: ۷۳۹۱۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- مدیرکل آموزش و پروش شهر تهران از وجود 20 هزار کلاس درس ابتدایی درپایتخت خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده اتباع خارجی که فاقد اسناد هویتی هستند به 2 اردوگاه مراجعه و برای آنها معرفی‌نامه صادر شد تا بر اساس آن در مدارس ثبت نام شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، اسفندیار چهاربند در حاشیه چهارمین جشنواره کشوری نوجوان سالم که امروز برگزار شد، با بیان این مطلب که پرونده مدارس سه شیفته بسته شده است، تصریح کرد: بر اساس ساماندهی مدارس دو نوبته تهران که حدود 12 تا 16 مدرسه است در شهر تهران و مناطق تابعه با پدیده‌ای مانند مدارس سه شیفته مواجه نیستیم.

وی درباره ثبت نام اتباع خارجی غیر مجاز در مدارس پایتخت، تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده اتباع خارجی که فاقد اسناد هویتی هستند به دو اردوگاه مراجعه و برای آنها معرفی نامه صادر شد تا بر اساس آن در مدارس ثبت نام شود؛ امسال اتباع خارجی برای حضور در مدارس هیچ مشکلی نخواهند داشت.

چهاربند با بیان این مطلب که با حضور اتباع خارج غیرمجاز تراکم دانش‌آموزی افزایش پیدا می‌کند، افزود: برای ثبت‌نام اتباع بررسی‌های لازم را انجام داده‌ایم و 33 هزار دانش‌آموز اتباع در مناطق 2، 4،‌ 5 ،‌16، 17 و 18 تهران پراکنده هستند و از طرفی 20 هزار کلاس درس در دوره ابتدایی داریم که تأثیری روی این تراکم نخواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پروش شهر تهران در خاتمه از موافقت انتقال 700 نفر از معلمان سایر استان‌ها به تهران خبر داد و گفت: مهرماه امسال با کمبود نیروی انسانی مواجه نیستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *