آغاز اردو‌های جهادی سراسر کشور

13:11 - 15 تير 1400
کد خبر: ۷۳۹۰۸۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مسئول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی گفت: امروز یک اردوی جهادی و تشکیلاتی با حضور ۸۱ نفر از مدیران جهادی سازمان بسیج دانشجویی (۶۰ نفر از برادران و ۲۰ نفر از خواهران) خواهیم داشت. این اردوی جهادی سه روزه است و به نوعی آغاز و افتتاحیه اردو‌های جهادی سراسر کشور محسوب می‌شود.
«صادق مفرد»، با اشاره به فرا رسیدن تابستان و برگزاری اردو‌های جهادی در این فصل بیان کرد: امروز دست اندرکاران برگزاری اردو‌های جهادی در منطقه املش در استان گیلان حضور پیدا کردند و ما یک اردوی جهادی و تشکیلاتی با حضور ۸۱ نفر از مدیران جهادی سازمان بسیج دانشجویی (۶۰ نفر از برادران و ۲۰ نفر از خواهران) خواهیم داشت.

مسئول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی بیان کرد: این اردوی جهادی سه روزه خواهد بود و به نوعی آغاز و افتتاحیه اردو‌های جهادی سراسر کشور محسوب می‌شود.

مفرد یادآور شد: مدیران جهادی در این برنامه در قالب یک اردوی جهادی در کنار همدیگر قرار می‌گیرند و ضمن اینکه در مناطق محروم استان فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و جهادی دارند با همدیگر منسجم می‌شوند و تجربیات برگزاری اردو‌ها منتقل خواهد شد و مدیران جهادی این تجربیات را به گروه‌های جهادی استا‌های خود منتقل خواهند کرد.

وی گفت: بعد از آن ما نشست‌های گفتمانی و آموزشی را خواهیم داشت و مدیران جهادی بعد از این اردو مجهز و آماده به استان‌های خودشان برمی گردند تا جهاد خدمت رسانی را شروع کنند.

مفرد تاکید کرد: پیش‌بینی ما برای برگزاری اردو‌های جهادی تابستان، ۱۵۰۰ اردو از سوی گروه‌های جهادی دانشگاه‌های کشور است که در کلیه استان‌ها در مناطق محروم برگزار می‌شود.

مسئول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: امروز ما در خدمت آقای کفعمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی هستیم و فردا در خدمت معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین خواهیم بود و طی این دوره مهمانانی از دستگاه‌های مختلف در نشست حضور پیدا می‌کنند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *