مهم‌ترین حوادثی که در ۱۴ تیر ماه رخ داد

19:00 - 14 تير 1400
کد خبر: ۷۳۸۸۶۷
در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز چهاردهم تیر ماه مشاهده می‌کنید.
- این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه را طی امروز چهاردهم تیر ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:حل پدیده کودکان زباله گرد نیازمند رویکرد اجتماعی است
وقتی صحبت از وجود کودکان زباله گرد می‌شود این مساله به ذهن متبادر می‌شود که چرا اصلا زباله به این شکل وجود دارد و چرا نظام جمع آوری زباله ما به این صورت است که عده‌ای نه فقط کودکان بلکه افراد بزرگسال دست به زباله گردی می‌زنند.
 
سیستان و بلوچستان روزهای سختی را می گذراند و اگر تنها یک بخش کوچکی از آن شرایط در یک شهر برخوردار مانند تهران حاکم بود مردم اعتراض می کردند، استان سیستان و بلوچستان در عین داشتن منابع و ظرفیت های فراوان برای پایان دادن به محرومیت، در شرایط بحرانی به سر می برد.
 
بیشتر بخوانید:برخورد کامیون با درخت
معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد یک دستگاه کامیونت به یک اصله درخت و واژگونی اصله درخت خبر داد و گفت: در اثر این حادثه شاهد بار ترافیکی سنگینی در محدوده میرداماد بودیم.
 
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری اراذل و اوباش سابقه داری خبر داد که پس از ارتکاب به چندین فقره شرارت به یکی از جزایر جنوبی کشور متواری شده بود.
 
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند ۹ نفره سارقان منزل و کشف ۲۰ فقره سرقت منزل خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
 
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: ادعای صدور مدارک تحصیلی یکی از شگرد‌های مجرمان سایبری برای کلاه‌برداری از شهروندان است.
 

برچسب ها: پلیس بسته حوادث

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *