رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاوه صدقی: مصوبه معافیت مالیاتی به عدالت ورزشی کمک می‌کند/ پیگیری جامعه ورزش نتیجه بخش بود

23:46 - 12 تير 1400
کد خبر: ۷۳۸۳۴۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رییس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی باشگاهداران ورزشی استان تهران در خصوص مصوبه معافیت مالی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارائه داد.
- مجلس شورای اسلامی امروز شنبه (۱۲ تیر ماه سال جاری) مصوبه جدیدی در خصوص معافیت‌های مالیاتی داشت. طبق ماده ۲ بند ۹۲، خدمات ورزشی دارای مجوز از مراجع ذیصلاح جزو معافیت‌ها قرار گرفت. 
 
در همین راستا کاوه صدقی رییس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی باشگاهداران ورزشی استان تهران، اظهار داشت: مالیات ارزش افزوده که نماد عدالت در همه جوامع است و طوری پیش بینی شده که افراد دارای مصرف بیشتر، هزینه بیشتری پرداخت کنند؛ اما در حوزه ورزش به نماد بی‌عدالتی تبدیل شده بود. در واقع وقتی فردی بیشتر ورزش می‌کند از سلامت بیشتری برخوردار است بنابراین از یارانه درمانی کمتری استفاده می‌کند، اما تا پیش از این مجبور می‌شد هزینه بیشتری پرداخت کند.

وی افزود: با مصوبه امروز مجلس و ابلاغش به دولت، عدالت در ورزش جاری می‌شود. خانواده‌ها از پرداخت هزینه‌های بیشتر برای انجام ورزش معاف می‌شوند و حداقل ۹ درصد از هزینه ورزش آنان کاسته خواهد شد. از بدو تاسیس انجمن صنفی کارفرمایی باشگاهداران ورزشی استان تهران این موضوع یکی از مهمترین مواردی بود که انجمن صنفی پیگیر آن بود و مهمترین اتفاقاتی بود که می‌توانست اتفاق بیفتد و گریبان ورزش و باشگاه‌های ورزشی را گرفته بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *