رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی‌اژه‌ای به ریاست دستگاه قضا هوشمندانه بود

7:00 - 13 تير 1400
کد خبر: ۷۳۸۳۲۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای یکی از انتصابات هوشمندانه مقام معظم رهبری قلمداد می‌شود، گفت: اینکه مقام معظم رهبری فردی را از درون قوه قضائیه برای مدیریت این قوه منصوب کردن بسیار مفید و اقدامات در این قوه را به سرعت پیش خواهد برد.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه از سوی مقام معظم رهبری گفت: یکی از شاخص‌های اصلی رئیس جدید دستگاه قضا قاطع بودن است؛ همچنین فردی منظم در مدیریت محوله هستند.

وی تأکید کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در تمام مراحلی که قصد تصمیم‌گیری در موضوعی را دارند قاطعانه رفتار کرده و نفوذناپذیر هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای یکی از انتصابات هوشمندانه مقام معظم رهبری قلمداد می‌شود، گفت: اینکه مقام معظم رهبری فردی را از درون قوه قضائیه برای مدیریت این قوه منصوب کردن بسیار مفید و اقدامات در این قوه را به سرعت پیش خواهد برد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کسوت حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای به عنوان معاون اول رئیس دستگاه قضا اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تا چند روز گذشته معاون اول قوه قضائیه بوده و همیار و همکار آیت‌الله رئیسی بودند و به تمام امور قضایی اشراف کامل دارند.

این نماینده مجلس ادامه داد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای می‌تواند اقدامات بر زمین‌مانده آیت‌الله رئیسی را درباره مبارزه با فساد و رانت‌خواری همچنین موضوع واگذاری‌های غیرقانونی، ادامه دهد چرا که ایشان توانمندی لازم را داشته و فردی با تقوا هستند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: ما در زمینه همکاری مجلس و قوه قضاییه اعلام آمادگی کرده‌ایم چرا که در زمینه آسیب‌های اجتماعی کمیسیون اجتماعی و قوه قضائیه می‌توانند اشتراکات زیادی داشته باشند.

اسماعیلی اظهار داشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای قطعاً می‌تواند سند تحول قضایی را در دوران مدیریتی خود را ارتقا دهد.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *